Двері Manusa зменшують вуглецевий слід супермаркету

You are currently viewing Двері Manusa зменшують вуглецевий слід супермаркету

Екологічна відповідальність бізнесу має значення. Лідери ринку водночас є лідерами думок — вони задають тренди у поведінці та світогляді для великих груп людей. Коли супермаркет переходить на “зелені” пакети або ж встановлює на своїй території баки для сортування сміття — це заклик для сотень тисяч людей до більш усвідомленого споживання. 

Проблеми глобального потепління та загострення екологічного питання по всьому світу стосуються кожної людини. Кожен з нас може зробити свій внесок у збереження та оздоровлення планети для наступних поколінь. Та найбільшу роль відіграє екологічна політика великих компаній, що здатні зробити свій бізнес більш “зеленим” та залучити до цього руху велику кількість своїх працівників та клієнтів.

Зменшення вуглецевого сліду = збільшення прибутку для рітейлу

Якщо для пересічного громадянина екологізація життя в сучасному місті завдає додаткового клопоту та витрат, то для мережевого рітейлу зменшення вуглецевого сліду може стати вдалою стратегією зі збільшення прибутковості. Адже найпершим та найпростішим кроком на “зеленому” шляху є зниження витрат на енергоносії.

Найбільше енергії супермаркети витрачають на опалення, освітлення та функціонування холодильних приміщень (джерело). Тож навіть елементарні кроки у цих напрямках здатні в рази зменшити вуглецевий слід рітейлу.

Освітлення

Світлодіодні лампи споживають на 90% менше електроенергії, ніж люмінесцентні, та здатні пропрацювати у 40 разів довше. Тож логічним першим кроком в озелененні супермаркету буде заміна штучних джерел освітлення на світлодіодні. Вони прості в установці, відносно недорогі та енергоефективні.

Звісно, роздрібний магазин не може собі дозволити відсутність світлової вивіски в темний час доби. Аби використовувати зовнішню рекламу з максимальною ефективністю, варто встановити сутінкові датчики, що вмикатимуть вивіску саме тоді, коли це необхідно. Теж саме стосується і великих автостоянок біля торговельних центрів.

Датчики руху зекономлять світло у службових приміщеннях, коридорах, на паркінгах тощо.

Максимальне використання денного світла — ще один, не менш важливий спосіб знизити витрати на освітлення.

Охолодження

Будь-який продуктовий супермаркет має свої холодильні приміщення для зберігання товарів. Чим більша різниця температур між холодною кімнатою та зовнішнім приміщенням, тим більші витрати на підтримання сталого клімату. Заощадити допоможе енергоефективне холодильне обладнання та якісна теплоізоляція кімнати. Важливим моментом є вибір підхожих дверей для холодильного складу, що з одного боку має забезпечувати надійну герметизацію отвору, а з іншого — відчинятися та зачинятися з максимальною швидкістю.

Окрему увагу слід приділити холодильним вітринам. Якщо магазин не працює в нічний час, то жалюзі для холодильних стелажів дозволять уникнути зайвої втрати холоду. Оптимальним рішенням буде використання закритих холодильних шаф з надійним ущільненням. Окрім того, має значення розміщення холодильного обладнання якнайдалі від прямих сонячних променів та приладів опалення.

Опалення та кондиціонування

Наш клімат передбачає майже постійний контроль температури у торгових приміщеннях. Доволі холодно взимку і занадто спекотно у теплу пору року. Покупцеві потрібен комфорт, тож будь-який супермаркет витрачає значну частку коштів на опалення та кондиціонування повітря у залах. Поміж тим зниження температури обігріву великого магазину на 1 градус може зняти до 8% витрат на опалення.

Конструкція та оздоблення будівлі супермаркету мають величезне значення у підтримці сталої температури всередині. 22% тепла в середньому приміщення втрачає через дах, 26% — крізь вікна, 8% та 9% можуть втрачати стіни та підлога. Почесне перше місце у марнотратстві посідає вхідна група — крізь двері для відвідувачів торгове приміщення може нести до 36% температурних витрат.

В той час, коли утеплення вікон та даху вимагають значних ресурсів та можуть спричинити простої в роботі торгового підприємства, енергоефективне обладнання вхідної групи — справа одного дня, що не завдасть незручностей покупцям та персоналу. Заміна звичайних вхідних дверей на автоматичні револьверні чи розсувні значно знижує вуглецевий слід супермаркету і може стати додатковим джерелом прибутку.

Автоматичні двері Manusa Visio 125 знижують вуглецевий слід та заощаджують кошти.

Але не всі автоматичні двері однаково енергоефективні. Значення мають швидкість, ущільнення та надійність конструкції. Технічні спеціалісти ParkanUa здійснюють заміри та розрахунки для великих український рітейл мереж. Ми враховуємо понад 20 показників для визначення витрат магазину на опалення та кондиціонування протягом року з різними типами дверей на вхідній групі. І сьогодні впевнено пропонуємо своїм клієнтам автоматичні розсувні двері Manusa Visio 125, як найбільш енергоощадне рішення.

В середньому у великому супермаркеті двері Manusa Visio 125 на одному лише вході дозволяють заощадити 50 000 кВт електроенергії протягом року у порівнянні з іншими розсувними дверима. Така заміна знижує вуглецевий слід на 22 500 кг та вивільняє близько 100 000 грн з бюджету на рік.

Такі цифри свідчать про економічну та екологічну доцільність встановлення дверей Manusa Visio 125 — абсолютного рекордсмена зі швидкості серед комерційної дверної автоматики. Одразу два інверторних мотори, великі ролики та змінна колія, модульна конструкція всієї системи запевняють у надійності роботи дверей та простоті обслуговування.

Бажаєте зменшити вуглецевий слід підприємства, заощадивши на енергоспоживанні? Почніть з дверей, що зустрічають ваших відвідувачів. Отримайте фахову консультацію ParkanUa — ми знайдемо рішення та обґрунтуємо його ефективність реальними цифрами.

Провідний менеджер ParkanUa напрямку Автоматичні двері:

Денис Буйновський
067 6301324
den@parkan.ua