Технології безпеки швидкісних промислових воріт Efaflex

You are currently viewing Технології безпеки швидкісних промислових воріт Efaflex

Безпека високошвидкісних промислових воріт вкрай важлива. Такі ворота — це складна автоматизована система, де швидкість руху полотна може сягати 4 м/с. Безумовно, недбале використання або неналежне функціонування воріт може призвести до травм або матеріальних збитків. Саме тому інженери Efaflex приділяють особливу увагу безпеці та використовують конструктивні та технологічні рішення для створення надійного захисту від ймовірних пошкоджень.

Система пружин та противаг

Противага полотна воріт — це механізм зі зворотнім тяговим ефектом: тягові пружини встановлені в бічних рамах і з’єднані з синхронним валом важкими ременями. Ці пружини розтягуються (напруга), коли полотно опущене, і стискаються (розслаблення), коли ворота відчинені. Напруга пружин розраховується окремо для кожного типу воріт.

blank

Система балансу ваги для відчинення та зачинення швидкісних воріт Efaflex базується на противагах, що не зношуються і не потребують догляду. Під час відмови електроживлення можливе швидке та легке аварійне відчинення. Для цього достатньо активувати тяговий шнур. Це вивільняє гальмо, і ворота відчиняються самі. 

Система пружин та противаг, що ідеально збалансовані, значно зменшує навантаження на двигун, подовжуючи термін експлуатації воріт. Ці механізми також підвищують безпеку воріт, оскільки запобігають падінню полотна в аварійній ситуації та дозволяють відчинити ворота в разі відсутності електроживлення.

Базові пристрої безпеки воріт Efaflex

Контактна кромка безпеки

blank

Контактна кромка (contact edge, bottom beam) Efaflex призначена для захисту від можливих травм та зіткнень в зоні руху полотна. Цей пристрій безпеки являє собою гумовий профіль із контактною стрічкою посередині. В разі зіткнення із будь-якою перешкодою гума стискається, активуючи контактну стрічку, що передає сигнал для автоматичної зупинки. Таким чином у швидкісних воротах Efaflex реалізований базовий захист від затискання та травмування під час зачинення.

Фотоелементи

Інфрачервоні фотоелементи, розташовані на одній або двох точках системи Efaflex, зупинять ворота та повернуть полотно у верхнє положення, якщо будь-який із променів буде перерваний. Стандартно датчики розташовують на висоті 300 мм від землі, але цей параметр може бути налаштований відповідно до ваших потреб. Встановлення фотоелементів доповнює функцію контактної кромки та забезпечує захист від травмування, навіть якщо остання вийшла з ладу.

В більшості моделей швидкісних воріт Efaflex контактна кромка безпеки та фотоелементи входять до базового комплекту постачання. Ось декілька прикладів:

Додаткові засоби безпеки

Ультимативний захист з EFA-TLG®

blank

Світлова решітка EFA-TLG® (світлова сітка або світловий грід) — власна розробка інженерів Efaflex, сертифікована TÜV*. Представлена компанією ще у 1998 р., вона й сьогодні залишається взірцем технологій безпеки для швидкісних промислових воріт.

Майже 90% всіх зіткнень припадає на нижню частину воріт. Система  EFA-TLG® дозволяє уникнути аварійних ситуацій, контролюючи площину зачинення воріт на висоті до 2,5 м. Елементи світлового гріду встановлені безпосередньо в бічні пази воріт, тому повністю захищені від випадкових пошкоджень. Перетин інфрачервоних променів генерує щільну світлову решітку, яка здатна виявити навіть найменші перешкоди ще до контакту з ними полотна воріт. Якщо щось перебуває на шляху світлових променів, рух закриття негайно зупиняється або взагалі не запускається. Ця унікальна технологія безпеки захищає працівників, самі ворота, транспортні засоби та матеріали.

Моніторинг та активація з EFA-SCAN®

blank
  • Комплексний підхід до нагляду
  • Безперервне виявлення транспортних засобів
  • Надійно ігнорує зовнішній трафік
  • Висока стійкість до впливів навколишнього середовища (включаючи туман)
  • Рівень продуктивності C згідно з EN 13849-1

Лазерний сканер EFA-SCAN® створює тривимірну зону спостереження з індивідуально налаштовуваними геометричними та динамічними зонами виявлення. Він надає максимальну безпеку для людей, товарів, які перевозяться, і захищає двері від нещасних випадків та пошкоджень. 

EFA-SCAN® створює дві області моніторингу: зона безпеки в безпосередній близькості до воріт і зона виявлення — на визначеній відстані від них. Система обчислює швидкість та напрямок руху виявлених об’єктів. Так, ворота відчиняються тільки для об’єктів, що рухаються в напрямку воріт, ігноруючи транспорт та людей, що віддаляються або проїжджають повз.

blank

Вдосконалені алгоритми програмного забезпечення запобігають відчиненню дверей під час дощу, снігу, туману тощо, що робить EFA-SCAN® підходящим для встановлення на вулиці. Додатково, за вашим запитом, швидкісні ворота Efaflex можуть бути укомплектовані болардом для захисту сенсора. Висота такого боларда становить 300 мм, колір порошкового покриття — RAL 1003 (сигнальний жовтий).

Захист EFA-SCAN® доступний за додатковим запитом.

*TÜV (Technischer Überwachungsverein) — організація з технічного нагляду, до складу якої входять німецькі та міжнародні експертні компанії з оцінки та сертифікації безпеки технічних продуктів для транспортної, енергетичної, фармацевтичної галузі, сфери охорони здоров’я тощо.

**
Стандарт EN ISO 13849-1 визначає підхід до оцінки безпеки складних систем управління машинами. Цей стандарт встановлює уніфіковані міжнародні вимоги щодо визначення необхідного рівня функціональної безпеки та ідентифікації елементів управління, пов’язаних з безпекою, а також до впровадження функцій безпеки. Він застосовується до всіх частин систем управління, що мають відношення до безпеки, незалежно від технології чи джерела енергії, використовуваної (електричної, гідравлічної, пневматичної, механічної).
За цією стандартизацією небезпечні ситуації класифікуються за п’ятьма рівнями, відомими як рівні ефективності захисту (PL), від PL “a” (низький) до PL “e” (високий), причому чим вищий ризик, тим суворіші вимоги до систем управління.

Система EFA-SCAN® має рівень продуктивності С, який зазначає ймовірність фатальної помилки у діапазоні між ≥10-6 та <10-6, що фактично складає від 0.0001% до 0.0003% вірогідності збою.